روزانه های ایران

مرجعی برای دریافت اطلاعات روز همراه با طعم طنز

مرجعی برای دریافت اطلاعات روز همراه با طعم طنز

آخرین مطالب

معرفی سایت ساز وبزی

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۳۶ ب.ظ

نام وب سایت: وب سایت وبزی

زمینه کاری: سایت ساز

آدرس اینترنتی: https://webzi.ir

معرفی وب سایت

در دوره کنونی راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی تقریباً تبدیل به یک جزء جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری شده است. در سال های قبل برای ایجاد یک سایت یا فروشگاه اینترنتی و یا عبارت بهتر یک پایگاه اینترنتی برای توسعه در کسب و کار نیاز بود که ابتدا مبلغی را برای طراحی به یک طراح پرداخت می کردید و پس از انتظاری طولانی را برای دریافت آن تحمل می کردید و پس از تحویل گرفتن آن باید تازه به معایب آن پی برده و آنها را توسط برنامه نویس اصلاح می کردید. در پست امروز قصد داریم وب سایتی را به شما معرفی نماییم که شما می توانید بدون دانستن زبان های برنامه نویسی سایت خود را، خود سفارشی سازی کرده و مطابق با سلیقه خود آماده نمایید.

سایت ساز وبزی از جمله سایت سازهای فعال در حوزه ارائه و فروش سایت ساز می باشد که شما بدون آن که نیاز باشد هزینه زیادی بابت سایت بپردازید وب سایتی را تحویل بگیرید که خود شما آن را طراحی کرده باشید. از جمله مزایای این وب سایت می توان به تنظیم قالب سایت به صورت Drag & Drop (کشیدن و رها کردن) می باشد که همین مسئله باعث انعطاف در ایجاد قالب های متنوع سایت شما می گردد.

در مورد قیمت های ارائه شده این وب سایت باید بیان کنیم که بسته به نوع نیاز مشتری بسته های متنوعی گذشته شده که کاربر می توانند براساس نیاز خود بسته مرتبط را تهیه نموده و از آن استفاده نماید. البته قیمت های ارائه شده در این وب سایت نسبت به برنامه نویسان تحت وب بسیار پایین تر بوده که باعث به صرفه بودن استفاده از آن می باشد.

مزایای سایت ساز وبزی

  • قیمت پایین تر نسبت به سایر سایت سازهای دیگر
  • راحتی در استفاده و بدون نیاز داشتن به دانش برنامه نویسی
  • داشتن مهلت هفت روزه تست رایگان
  • آموزش رایگان
  • پشتیبانی اختصاصی
  • دارای قالب های رسپانسیو (دارای قابلیت سازگاری با انواع نمایشگر)
  • و چندین امکانات و مزایای دیگر که با استفاده از این سیستم متوجه آنها خواهد شد

نظرات  (۱)

سایت ساز سی می پلاس هم دقیقا مشابه این سایت ساز هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی