روزانه های ایران

مرجعی برای دریافت اطلاعات روز همراه با طعم طنز

مرجعی برای دریافت اطلاعات روز همراه با طعم طنز

آخرین مطالب

معرفی فروشگاه اینترنتی بازارچه

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ب.ظ

نام فروشگاه: بازارچه
زمینه کاری: فروش انواع وسایل، لوازم و مایحتاج زندگی
آدرس: bazarche.net
اطلاعات تماس:
تلگرام: Bazarche_chat تلفن: 09364582380
معرفی:
تهیه مایحتاج و لوازم خانگی در دوره کنونی به قدری آسان شده که شما می توانید تنها با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی محصولات و لوازم مورد نیاز خود را سفارش داده و آنها را در درب منزل تحویل بگیرید. امروزه فروشگاه های اینترنتی فراوانی هستند که با آشنا بودن به این موقعیت وارد این عرصه شده و محصولات و خدمات خود را از این طریق در اختیار مشتریان قرار می دهند. یکی از این فروشگاه هایی که در این عرصه حضور دارد فروشگاه اینترنتی بازارچه می باشد که در پست امروز قصد معرفی آن را داریم.
همان طور که از عنوان این فروشگاه یعنی «بازارچه» مشخص است، فعالیت و حوزه کاری آن به مانند یک بازارچه بوده و سعی دارد با ارائه محصولات متنوع در زمینه های مد و پوشاک، خانه و آشپزخانه، کالای دیجیتال، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی، ابزار خودرو و سوپرمارکت به تمامی نیازها، خواسته ها و سلیقه های مشتریان توجه داشته و رضایت هرچه بیشتر آنان را کسب نماید.
متأسفانه عده ای از فروشندگان با ارائه محصولات بی کیفیت و عدم تطابق جنس ارسال شده با توضیحات موجود در فروشگاه باعث سلب اطمینان مشتریان نسبت به کالای در حال فروش از طریق اینترنت شده اند. یکی از مزیت های این فروشگاه تضمین اصالت کالا می باشد و شما می توانید کالاهای مورد نیاز خود را با آسودگی خاطر از اصل بودن آن تهیه نمایید
مزیت جالب توجه این فروشگاه، استفاده از اجناس ایرانی، در جهت حمایت از تولیدات داخل می باشد و شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه به مجموعه ای از کالاهای ایرانی با کیفیت دسترسی داشته باشید.

مزایای فروشگاه اینترنتی بازارچه :

  • ضمانت اصل بودن کالاها
  • ارائه محصولات ایرانی با کیفیت
  • قیمت مناسب
  • ارائه محصولات متنوع
  • پشتیبانی قوی و منسجم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی